Rabu, September 23, 2009

Pesta Seks Bangla

Ha! Ha! Ha!

Itu reaksi saya sejurus membaca laporan akhbar pagi tadi. 1 Syawal lalu pada jam 2.30 pagi sepasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Raub, Pahang memberkas 19 warga Bangladesh di rumah kongsi Felda Krau 4.

Mereka semua didapati menganjurkan pesta seks bersama 3 wanita tempatan dipercayai pelacur berusia di antara 17 dan 43 tahun. Menurut Ketua Polis Daerah, Superintendan Wan Samsudin Wan Osman, siasatan awal mendapati semua wanita berada di premis terbabit sejak malam Ahad bertujuan melayan nafsu majoriti lelaki pekerja ladang itu.

Mungkin ada berkata, “Huh! ‘Hebat’ sungguh wanita itu!”

Sebelum ini saya pernah bersembang dengan pelacur jalanan di Kuala Lumpur. Dia, berusia 39 tahun mendakwa pernah dilanggan sekumpulan warga Bangladesh, RM20, harga setiap ‘servis’.

“Selalu dia orang datang sekali ramai dan berbaris. Bini semua di Bangladesh. Dah lama tak ‘dapat’, jadi terlalu mudah dilayan. Baru tersentuh sikit, tak sampai 30 saat dah ‘selesai’,” katanya sambil tersenyum.

Justeru, fahamlah saya mengapa 3 boleh ‘lawan’ 19!

* Gambar sekadar hiasan

Info: Di Amerika Syarikat, untuk kegunaan 'peribadi', seluar dalam boleh dimakan dipasarkan.

11 ulasan:

  1. Hahahaha...saya pun gelak besar baca entry ni, especially statement pelacur yg kata 30 saat dah selesai.

    Kesiannnn diorg sumer.
    Bangladesh kesian, pelacur pun kesian.
    Dua-dua dapat dosa.

    BalasPadam
  2. hahah. hebat tu. 30saat . huh~. cepat juga . erk.

    BalasPadam
  3. Aii...macam-macam la sekarang ni.... nak tergelak plak baca statement '30 saat' tu...hehe

    BalasPadam
  4. salah satu tip mengalahkan 'musuhnya' huhuu..
    macammana agaknya kalau yang jumpa bini hari hari..nak bayangkan tak boleh.

    BalasPadam
  5. 19 org . 3 pelacur .

    Miniman 30 saat seorang .

    6 lelaki untuk 1 pelacur = 6

    (30saat X 6 =180saat = 60saat = 1minit = 60saat X 3 =180 saat = ( 3minit)

    1 pelacur melayan selama (3minit untuk 6 orang).

    19/3 = 6.333333

    nampaknya .. ada yang terlebih ni..huuh

    kalau 18 orang baru ok . 6 X 3 = 18 = purata 6 bangladesh setiap 1 pelacur.

    huhuhu Pening aku buat kira2 30 saat nih.

    BalasPadam
  6. Mr. J, kalau setiap Bangladesh hanya 'diselesaikan' dalam tempoh 2.36489 saat. Huh! Susah kira tu kan?

    BalasPadam
  7. Isteri yang tidak reda pemergian suami selama 4 bulan memang dibolehkan meminta fasakh.

    Dalam masalah pendatang warga Bangladesh ini; mereka meninggalkan keluarga (Jika telah berkahwin) memang lebih dari 4 bulan; Maka masalah seks ini tidak hairan boleh timbul.

    Niat merantau ke negara orang semata-mata untuk mencari rezeki di sini. Namun nafsu itu pastinya tidak dapat dikekang jika memang sering dilayani. Puasa adalah antara yang disarankan agama kita agar dapat mengekang nafsu. Selain itu mungkin berpoligami. Masalahnya jangan pula mengamalkan kahwin kontrak. Tidak dapat dinafikan ramai juga warga Bangladesh ini ketemu jodoh dengan orang kita. (Biasanya warga Bangladesh bujang yang memang machoo)

    Maka itu ada beberapa cara terbaik untuk mengekang masalah ini. Salah satu cara mengenakan syarat agar memasti pendatang ini dibenarkan pulang dalam sekali bagi tempoh sekitar 4 bulan. Itu hukum agama. Kecuali dia memang boleh berpuasa nafsu & isterinya memang reda.

    Keduanya memudahkan syarat agar pendatang ini dapat membawa pasangannya mengunjungi mereka di sini. Mungkin majikan boleh memberikan bonus khas kepada pekerja mereka dengan membiayai kos isteri atau pekerjanya untuk bertemu; paling tidak setahun sekali.

    Atau mungkin ada syarat atau inisiatif lain yang harus kerajaan kita wartakan.

    BalasPadam
  8. 'diselesaikan' dalam tempoh 2.36489 saat. Huh! Susah kira tu kan? .


    ERK. xnak kira dah.. kira yang sebelum tu pun dah poning . hihi .

    i rasa planing nak jual ubat kuat kat bangladesh ni. boleh buat bisness . hahah.

    BalasPadam
  9. Buat gadis melayu yang tergila-gilakan mat bangla, fikirlah dua kali sebelum teruskan niat anda.

    Pilihlah jenama Malaysia...confirm 30 minit (x 3)..hehehe

    www.anak2merdeka.blogspot.com

    BalasPadam
  10. Salam kat semua
    Tak busuk ke deme tu? yek...

    BalasPadam
  11. ermmm... cukup tabah 3 perempuan tu... jangan lepas ni bertambah lagi yang menawarkan perkhidmatan sudahla... maklumla, tak sampai 5 minit dah game-over

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.