Ahad, November 29, 2009

Alam


1. Maktab Melayu Kuala Kangsar ( Gambar dari atas)
2. Bot usang (Kuala Sepetang, Taiping, Perak)
3. Lelaki Cina dan motosikal (Pekan Kuala Sepetang)
4. Basikal tua (Pekan Kuala Sepetang)
5. Pandangan Beranda (Bukit Merah Lake Town Resort)
6. Ikan (Bukit Merah Lake Town Resort)
7. Banglo (Bukit Merah Lake Town Resort)
8 Tasik (Bukit Merah Lake Town Resort)

12 ulasan:

  1. A.L.A.M
    angkatan laut malaysia...
    lolz~

    BalasPadam
  2. Salam Sdr..

    tu gambar2 yang diambil semasa bercuti, ya? :)

    BalasPadam
  3. Sememangnya Bukit Merah Lake town menarik.. Begitulah indahnya alam ini yang di ciptakan ALLAH S.W.T.

    BalasPadam
  4. Gambar Bot usang itu pun sangat menarik untuk ditatapi. Tapi... Gambar basikal@ gerek tu kureng sikit.. hehe..

    BalasPadam
  5. gambar terbaru ke bro

    www.broframestone.com

    BalasPadam
  6. Assalam'alaikum wbt,

    Dear Bro Mazidul,

    Saya terbaca promo berkenaan buku 'VIRUS KEHIDUPAN' terbitan Must Read Sdn. Bhd,. Nampaknya bro Mazidul dah jadi penulis buku juga sekarang.

    Tapi saya tak lihat bro mempromosikannya di blog ini. Atau mungkin juga saya terlewat mengetahuinya.

    Apapun tahniah!

    BalasPadam
  7. gambo nom 2 tu combi suke.cantek sgt :)

    ooooooo en mazidul dah buat buku ekk.bila nak promote buku tu kat sini.

    nmpk sgt combi ni tak rajin baca buku ekeke :p

    BalasPadam
  8. Salam Bro Mazidul,

    Foto-foto itu, terutama basikal, ada nikai estetika.

    Izinkan saya 'save picture as'...

    BalasPadam
  9. klu sy x silap kat bukit merah lah ada ternakan ikan kelisa trbeasr kt Malaysia ni.. hasil ikan kelisa kt Bukit Merah ni yg terbaik didunia

    BalasPadam
  10. 6. Ikan (Bukit Merah Lake Town Resort)... ikan jenis ini yang banyak memupuskan species ikan air tawar di kampung saya. Tak jumpa lagi ikan patong, anak marak, ikan sepat ronggeng, pilai & banyak ikan yang jinak hanya ikan puyu nampaknya masih bertahan.

    Cantik-cantik belaka gambar yang tertera!.

    BalasPadam
  11. cantik!!!! suka sangat gambar sisik ikan tu!

    BalasPadam
  12. ...hhmmm cun gambr2 ni. Photographer ni mmg ada kelas!!!

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.