Jumaat, November 20, 2009

Gathering 'Singgah Selalu' Johor Bahru

22 ulasan:

  1. wah bestnye..nk join tp hubby keje mlm lak..nk drive sorg2 tkut..hehehe

    BalasPadam
  2. Wahhhhh memang seronok nampak di wajah masing-masing... hmmm agaknya sapa yang paling banyak makan ketam tu ek...

    BalasPadam
  3. sapa belanja pulak ni... terliur tengok ketam goreng...

    BalasPadam
  4. hehe
    sy org jb bang
    tp x penah lg mkn kt singgah selalu
    hehe

    BalasPadam
  5. bro,
    nk ketam sket bole???
    mai anta sini sepinggan..hehehe

    BalasPadam
  6. Besarnya ketam, boleh singgah selalu dan lagi

    BalasPadam
  7. Mazidul.
    Leman yg dulu jurukamera TV3 takde sekali ke ?

    BalasPadam
  8. Gambar ketam tu buat saya telan air liur 3 kali.... sedapnya... jeles giler!

    BalasPadam
  9. Bro, no need to explain ye.. tgk gmbar sahaja dah cukup membuktikan betapa sedapnya makanan tersebut. hehe.

    BalasPadam
  10. Antara makanan kegemaran aku adalah... KETAM.. Alahai, sedapnya tengok korang makan.. Dulu biasa gak lepak kat singgah selalu tu..

    BalasPadam
  11. amboi amboi amboi.. makan sakan. sedap tu ketam.. tapi Mr J alergic seafood ni makan sikit boleh lebam satu badan.

    BalasPadam
  12. Saya Restoran Singgah Selalu ni memang saya tiap-tiap hari lalu nak pegi kerja. Tapi baru 2-3 kali je datang makan.

    Jadi saya panggil restoran Singgah Selalu ni 'Restoran Lalu Selalu'.

    BalasPadam
  13. sedap betol nampak.. tu baru tengok .. belum try lagi..

    nampak gaya nak balik rumah mentua kena singgah jugak kat singgah selalu ni.. :D

    BalasPadam
  14. he..23x
    seronok makan reramai kan huhuhu

    www.broframestone.com

    BalasPadam
  15. ...bestnya dpt berkumpul ramai2 dan juga dpt bertukar2 cerita dan pengalaman dan apa2 sajalah...mesti mnarik punya...tengok makanannya pun alamak punyalah juga meriah....tapi kena jaga2 juga kita semua makan makan juga nanti jangan ada yg sakit itu sakit ini sebab kebanyakkan umur pun sudah meningkat naik...uh..uh..uh...

    BalasPadam
  16. nampak sedap. boleh kasik tahu ke mana tempat makan n. kalau ke JB boleh saya singgah

    BalasPadam
  17. mislily berkata...

    nampak sedap. boleh kasik tahu ke mana tempat makan n. kalau ke JB boleh saya singgah

    ----------------------------------

    depan danga bay.. sebelah istana bukit serene..
    klau nk gie situ buat la gath lagi.huhu..

    BalasPadam
  18. mak aii ketam tu.. !
    marvelesnyaaaaaaaaa..!!

    BalasPadam
  19. emmm! ketam goreng! bikin aku lupa darah tinggi ini!

    BalasPadam
  20. isk terlepas sudah... kalau tak dapatlah kita bersua
    tak sempatla nak bukak@baca blog, sibuk keje + ebay + persiapan kawin jer

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.