Isnin, Mac 22, 2010

Nenek Dirogol

Utusan Malaysia hari ini melaporkan kes nenek, 65 tahun dirogol lelaki tukang urut berusia 45 tahun. Lebih tidak berhati perut, nenek terbabit, penghidap penyakit angin ahmar.

Suspek bagaimanapun berjaya memboloskan diri sewaktu rumahnya diserbu polis di Kota Bharu, Kelantan.

Pelik sungguh perlakuan manusia.

30 ulasan:

  1. nenek pun nak dirogol? nafsu jenis apa manusia ni.

    mungkin dapat bisikan dari langit jugak barangkali..huhu

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. manusia zaman sekarang tidak berhati perut!!!!

    BalasPadam
  4. BRO, yang pelik tu adalah lelaki, kan?
    begitulah, adakala manusia pelik susah dilihat dan diramal...

    ada pula yang senang jer kita nak teka ke"pelik"an mereka.

    Wanita pun ramai yang pelik gak. Dalam kes ini, kenapa tak pegi berubat dengan perawat wanita? Sudah tiada pilihan lain kah? Tiada pengiring kah? Pergi bersendirian?

    Kalu pun berikhtiar, sekurang-kurangnya ada orang ketiga. Tapi, tengok, tak pasal-pasal "orang ketiga" yang muncul.

    BalasPadam
  5. Simpati pada si nenek.
    Sudahla sakit, dirogol pulak.

    BalasPadam
  6. jelas, tak boleh salahkan wanita sexy.
    nafsu lelaki, nenek tua pun terliur. kalau pakaikan monyet bra dan panties pun berkenan agaknya. *sesetengah lelaki. ;)

    BalasPadam
  7. makin pelik org skrg ni. tak kesian ke kat nenek tu?!

    BalasPadam
  8. ni la akibatnya jika hati bertuankan nafsu..

    BalasPadam
  9. ni la akibatnya jika hati bertuankan nafsu..

    BalasPadam
  10. dia silap perkiraan,ingat nenek 'sporting'..


    ada gak kes nenek dulu buka 'ZIP' teman lelaki masa Date'...

    BalasPadam
  11. bodoh ke gile?







    hahhahahahahhaha

















    dunia dunia
    smkin aneh dgn manusia aneh

    BalasPadam
  12. tu memang nafsu puaka sungguh..dengan nenek pun jalan...isk2..

    BalasPadam
  13. Salam... betul2 giler punya keje!

    * Dia ingat nenek kebaya agaknya :P

    BalasPadam
  14. nafsu....sukar difahami....bole dtg dgn tiba2 tanpa diundang... betul ker kalau nafsu makan kuat... nafsu lain pun kuat? .... apa2pun... nafsu harus dikawal dgn akal....jgn biarkan ia bebas... akal fikiran pula mesti bersandar pada ilmu dan iman.... dan jgn lupa...jgn terlepas pandang pada nafsu....terlalu kuat kuasanya....dan ia berada didalam diri kita....masyaAllah!

    BalasPadam
  15. Hampas betul!

    Yang nenek tu kalau terdesak nak berurut pun carilah tukang urut perempuan - ramai yg menanti utk memberi khidmat - Kot iye pernah mendengar kisah si tukang urut tu paling terror mengurut sekalipun, peduli apa kat dia? Ramai lagi si pengurut PEREMPUAN yg lagi terror! (baca : bukan yg urut batin tak semenggah darah tu okay).

    Yang si tukang urut tu lebih baik tebuk dinding jamban, lepas tu tujahlah lubang dinding tu 16X tiap hari - Itulah tempat yg paling rasi dgn perlakuan yg macam taik!

    BalasPadam
  16. sokong BIDIbon,

    nafsu makan kuat, nafsu lain pun kuat..

    BalasPadam
  17. Salam,

    Entah2 nenek tu masih bergetah kot? Ala-ala tak makan dek usia.
    Itulah natijah bila nafsu melangkaui akal, bak kata komentar Nur -al- Ain "kalau pakaikan monyet bra dan panties pun berkenan agaknya. *sesetengah lelaki. ;)"

    Tapi sesetengah lelaki normal, tak sanggup melempiaskan nafsu walau monyet dipakai bra dan panties..hehehe..kembalilah kepada fitrah.

    Wasalam.

    BalasPadam
  18. Salam MAS..

    hmmm... begitulah jadinya bila otak tidak diletak di kepala yang betul... ;-)

    BalasPadam
  19. ape da laki tu nak rogol2 nenek...
    ape dia nampak nenek kat nenek tu ha...musykil aku...
    nafsu...nafsu...nafsu....
    bnyak sngt la org gila seks....
    kes cam nie nak salahkan sape????
    adakah nenek itu ataupun lelaki itu...
    ker suka sama suka....

    BalasPadam
  20. Agak-agak nenek tuh masih bergetah lagi tak atau nampak sanagat kemudaan dia.Ada nenek yang sudah 60 lebih tapi bila tengok macam 30an. Tapi tak kira apa pun alasan lelaki tuh memang otak letak kat lutut tak pun dia tinggal dalam peti ais..

    BalasPadam
  21. Pengurut di Kelantan biasnay terdiri dari Bidan, elok saranan Pn Liza, masih banyak tukang urut wanita.

    Kak cik,

    Tukang urut pakai pembantu,
    bisikan, idea dan ilham adalah hasil nukilan 'pembantunya

    bila ada pembantu dengan perencahnya semua akan jadi cantik, gebu walaupun kedutDEBAB..

    BalasPadam
  22. Kasihan nenek tu..niat baik dibalas sebegitu. Biar lah undang2 yg menentukan.

    zeme - Silap haribulan tengok kambing pakai skirt dengan celak pun si perogol blh tergoda..Itu ok lagi kot, jgn sampai tgk pokok pakai skirt pun boleh tergoda. Itu lagi haru..hahaha.. ;)

    BalasPadam
  23. Kesian kt nenek tu..
    nasib baik dh Monoupous kn..
    kalo x mybe tmbah lg bayi yg kne buang..
    atau pun budak kene dera..
    adusss....

    -Si kOsOng™-

    BalasPadam
  24. pengajaranya. kalau nak pergi berurut jangan lupa bawa teman, anak, suami, adik, abang.

    BalasPadam
  25. nau'zubillah...manusia akhir zaman..tapi nenek zaman sekarang nie kadang2 fesyen nye mengalah kan orang muda...

    BalasPadam
  26. lelaki jenis ini, kalau pergi buat lubang di pokok, pokok itu pun dirogolnya

    BalasPadam
  27. ...perempuan pun satu tak adakah pengurut perempuan org kg saya kata mak bidan... pergi sendirian lagi... memang ramai kalangan perempuan begitu suka biarkan suami sendirian biar pun sepatutnya bersama susah & senang... pulak tu berlagak pula boleh berdikari... jika suaminya tiada mana anak atau cucunya!...

    BalasPadam
  28. agak kasar disitu..tapi rasanya betul la apa yang ain fahihah tulis..

    lelaki maniac macam tu, silap-silap pokok pun dibalunnya...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.