Khamis, Mac 11, 2010

3 Pak Hitam Rogol Gadis 3 Kali

Berulang kali saya menulis berhubung sikap buruk warga Afrika, 'Pak Hitam' (baca: bukan semua) menetap di Malaysia.  Sebelum ini segelintir wanita dan lelaki tempatan (baca: pembaca blog ini)  tidak berpuas hati dengan komen saya. Kata mereka, bukan semua Pak Hitam berperangai buruk. Saya pun tidak berkata semua, segelintir mereka.

Namun saya berani mengatakan majoriti Pak Hitam kuat. Sepak terajang dan tumbukan 'kosong' warga kita, tidak mampu mencedera apatah lagi menumbangkan tubuh sasa mereka. Itu kenyataan pernah saya saksikan berulang kali sewaktu menyertai beberapa operasi bersama pihak berkuasa sebelum ini. Bayangkan, biarpun tangan bergari, mereka masih mampu melarikan diri sambil mengejek pihak polis. Pegawai dan anggota hanya mampu memandang terpinga-pinga.

Kelibat Pak Hitam antaranya sering dilihat di Damansara, Petaling Jaya, Selangor. Jika dihampiri mereka mendakwa pelajar kolej swasta. Tinjauan rambang saya mendapati sebilangan gadis Melayu kerap berpeleseran dengan Pak Hitam, siang dan malam. Berpelukan dan berciuman di tempat awam bersama pasangan Pak Hitam, perlakuan biasa dilihat. Mungkin gadis tempatan berasa lebih nikmat memeluk tubuh sasa dan mencium bibir tebal Pak Hitam. Manakala bagi Pak Hitam, menggomol tubuh genit gadis tempatan, satu kebanggaan tidak terucap. Itu hemat saya.

Apapun, perlakuan itu dipersetujui kedua belah pihak. Warna kulit dan bau badan tidak pernah menjadi penghalang cinta jika sudah suka.

Terbaharu, pelajar perempuan kolej swasta dilaporkan ditemui tanpa baju dan mendakwa dirogol 3 kali dek 3 Pak Hitam. Mangsa ditemui di rumah suspek, di tingkat 9 apartmen Flora Damansara, Damansara Perdana, Petaling Jaya. Untuk rekod, kawasan perumahan terbabit amat dikenali kerana menjadi 'sarang' warga asing dari pelbagai negara.

Pengerusi Persatuan Penduduk apartmen terbabit, Abdul Hakim Abdul Wahab berkata beberapa penduduk menyedari kejadian, menemui mangsa sedang menangis. Mereka kemudian dilaporkan mengepung suspek dan berlaku pergelutan. Dalam laporan akhbar Kosmo tidak dinyatakan samada semua suspek berjaya diberkas atau tidak. Firasat saya, mereka semua terlepas.

Apa terjadi dengar mangsa? Jika perincian kes diperolehi, saya akan kongsikan di blog ini.

Sebelum ini Pak Hitam banyak kali dilaporkan terbabit dengan sindiket 'Black Money', mangsa mereka kelompok lelaki tempatan berwang tetapi bodoh, terlalu mudah diperdaya akibat sikap haloba keterlaluan. Tidak cukup dengan itu, mereka menipu menggunakan internet, mangsa mereka wanita tempatan kesunyian dan kononnya dahagakan kasih sayang. Kemudian ada Pak Hitam terbabit meliwat, merogol dan membunuh anak kecil. Kini Pak Hitam didakwa merogol gadis remaja.

Tidakkah kita sedar, anak kecil, gadis, lelaki dan perempuan dewasa, SEMUA sudah menjadi mangsa Pak Hitam?
 

22 ulasan:

  1. saya masih muda, masih lagi budak2 U tapi saya rasa lambakan warga asing di negara kita sudah semakin melampau. kalau datang just nak bekerja nak belajar, takpe lagi, ini tidak buat onar buat perkara buruk kat rakyat negara kita pulak tuh. apa nak jadi sekarang?? malaysia yang aman damai tetapi menakutkan bila adanya insan2 yang tidak diundang pastuh buat **** (X.x)

    BalasPadam
  2. Semalam dengar Jawa Rangers punya chit chat mengenai Pak hItam di Hot FM, terdengar komen2 wanita mengenai Pak Hitam yg kononnya romantik, alahai terasa nak muntah plak.... tak sio den bayangkan...

    BalasPadam
  3. stuju sgt dgn ulasan abg mazidul... bg saya kehadiran mereka di negara tercinta kita ni, perlu di pantau sehebatnya oleh badan berwajib. jgn dengan mudah sj membenarkan mereka yang dikatakan "belajar di kolej swatsa" walhal berpeleseran di waktu malam.

    saya sendiri pernah mengalami pengalaman berdepan dgn pak itam ketika belajar di melaka. Mereka yg dikatakan menuntut di MMU, melaka memandu dalam keadaan mabuk, sementara penumpang yang lain berdiri di tingkap kereta sambil cuba untuk menyentuh kami yang kebetulan berjalan pulang ke rumah..

    situasi yang sgt menakutkan bagi kami, kerana tatkala itu waktu lebih kurang 11 malam.. government should take this matter seriously!!

    BalasPadam
  4. No...Malaysia nih kebulur sgt ke nak foreigner datang...? Kuala Lumpur dan jadi macam London...bkn sama dari segi kemajuan...tapi di London muka non-white sama byk dengan white..bukan saya racist..tapi kalau rakyat sendiri takut di negara sendiri...apa kes..!!

    BalasPadam
  5. salam mazidul, itulah kalau kita terlalu taksub untuk menarik 'pelajar' luar negara datang belajar dimalaysia.kedatangan mereka ada udang disebalik batu kerana mudah bagi mereka untuk mendapat visa.kerajaan patut peka dgn masalah ni, jangn nanti kita yg rugi,bimbang takut jadi masalah besar spt orang indon.mek gatal melayu pun tak ada rasa malu n pelik ke dgn pak hitam ni.

    BalasPadam
  6. Lambakan warga asing di N.Sembilan pun makin menjadi2. Di kolej saya sendiri, pihak pentadbiran lebih mementingkan duit yang masuk daripada Pak Hitam ni.

    Sepanjang saya belajar, banyak kes salah laku pelajar yang melibatkan Pak Hitam. Ada kes kemalangan yang menyebabkan maut terhadap orang kampung di sini angkara pemanduan cuai Pak Hitam. Tapi Pak Hitam ini masih memandu laju hatta di dalam kawasan kolej sekalipun.

    Bila agaknya bro mazidul nak datang sini ye? Banyak benda yang boleh dipaparkan..Lokasi di Mantin..

    BalasPadam
  7. dorang ni dlm komuter pun mcm komuter ni atok dorang punya laa.pasang lagu hset dah la kuat terkinja-kinja mcm la hensem sangat.

    adoyaii...malu dan loya tengok gelagat dorang ni.pastu pandang pompuan (org lain bukan combi maklumlaa combi sedar diri) mcm baru keluar dari gua.dah ler nampak mata putih jer(kulit gelap nampak mata putih jer laa)rasa mcm nak cucuk bijik mata dgn garfu.

    ngape ekk.cerita si hitam ni dah lama tapi mcm curah air didaun keladi jek.tapi musim panas ni kena jimat air tau...hiks :p

    BalasPadam
  8. kat nilai ni pun ramai jugak depa nie bro.. bawak kereta lelaju pasang lagu kekuat.. aduhai...

    BalasPadam
  9. Dah berkali-kali berita mengenai kegiatan -ve dan sikap kurang ajar Pak Hitam ni dilaporkan di dalam punya banyak media.

    Pelbagai sungutan penduduk tempatan disuarakan melalui pelbagai saluran hinggakan menteri berkenaan pun dah mengetahuinya.

    Namun, tindakan dilihat tidak memberi kesan malah dilihat (baca: tak berapa cukup bukti) Pak Hitam hanya senyum saja.

    Soalnya, adakah tindakan hanya melepaskan batuk di tangga atau sememangnya pihak berkenaan terlalu lemah tapi kuat ngan rakyat sendiri (baca: jaguh kampung)?

    Kwang kwangg kwanggg!!!...

    BalasPadam
  10. salam mazidul,

    mmg betul flora damansara mmg port panas..rogol orang,makan anjing,pecah rumah,curi kenderaan dsbg..tetapi pelik mengapa tiada tindakan susulan dr pihak yang bertanggungjawab.sudah hampir dua tahun saya menetap di situ tetapi kejadian2 yang tak dingini ini tetap dapat didengari.

    mengenai kebanjiran mat2 hitam di IPTA/IPTS di Malaysia ni,mmg tidak boleh disangkal lagi kerana pihak pentadbiran seakan gemar mereka2 ini belajar di IPTA/IPTS mereka.
    boleh dikatakan rata-rata yuran pembelajaran mereka adalah 90% lebih tinggi dari pelajar tempatan.mungkin salah satu lagi sebab ialah ingin menampakkan lagi'international'nya institusi pembelajaran terbabit.wallahua'lam.

    BalasPadam
  11. bagi saya melimpah ruahnya warga asing temasuk pak itam mak itam indon nepal bangla filipino etc seme ni boleh diatasi jika orang atasan gunakan 'kuasa' dengan tegas. Kalo org 'atas' yang berkuasa tunjukkan kuasa kata 'NO'.. seme boleh elak...ini pandang gitu2 jek...cakap sedang pantau itu pantau ini... tatau le sampai bila nak dipantau..lepas tu sikit2 keadaan masih terkawal... agaknya tak terkawal tu keadaan yg macam mana tah... kalo i ada 'power' i 'halau' seme warga asing biar tinggal zero,then nak masuk sini balik saring dengan seketat2nya... :-)

    BalasPadam
  12. Actually ....mmm....bukan pak hitam sahaja yang buat begini ...kaum lain pun ada , kaum melayu suka meragut , merompak dan merempit , kaum cina suka berjudi dan menjalankan perniagaan yg haram (vcd)dan merompak. kaum india merompak , meragut dan mencuri.

    Kesemua kegiatan jenayah terbabit memnag dibenci oleh masyarakat ....kita asyik kata pak tam pak itam .....pak malay , pak cina , pak indian ....ok sangat ke ?? ...

    anda suka diragut ???

    mungkin paras wajah dan warna kulit membuat kita tidak suka atau takut dengan mereka ...
    ni salah gadis2 juga , sapa panggil gatal nak ikut pg rumah man in black ???? sendiri nak offer diri bg pak itam .

    Bukan tak boleh kawan dnegan mereka , tapi persahabatan juga ada batasnya ...takkan perempuan nak ikut pg rumah lelaki bujang ...

    sama2 banteras jenayah ragut , rompak ...etc...

    BalasPadam
  13. setuju dengan ulusan ini...

    saya amat gerun dgn warga pak hitam neh...

    BalasPadam
  14. Kita harus sentiasa berwaspada dan harus cemburu dengan siapa anak-anak gadis atau adik2 perempuan kita berkawan...

    * Saya pun takut dengan pak itam ni...

    BalasPadam
  15. kes pak hitam ni ni dah lama tapi kenapa orang malaysia masih tak berhati2 dan mudah terpedaya. sengaja mencari nahas lepas tu menyusahkan orang.

    BalasPadam
  16. Saya rapat dengan pelajar Pak Hitam ini; tak dinafikan mereka ini ada yang baik. Rajin masak lagi taat beragama, sebab jika di Sudan mereka memang fasih berbahasa arab. Jadi tak ada masalah dalam bab menghafal al-Quran. Itu yang baik.

    Yang ganas ini perlulah kita pantau & jangan sampai buat onar di negara kita. Orang tempatan buat jahat senang nak pantau atau kejar ke rumah keluarganya. Orang luar buat jahat tetiba lari ke negara mereka macam mana.

    Gadis yang gila kat Pak Hitam ini saya rasa ada masalah, kalau tidak gila seks mungkin mentalnya. Semua membayangkan Pak Hitam ini macam Kuda Hitam sepadankah dengan kita?. Jejaka Melayu bukankah lebih tampan dari mereka...!

    Saya sebenar lemas & dengki juga kenapa kita ini tak dikejar oleh gadis ini?. Nak Pak Hitam juga. Padan.

    BalasPadam
  17. btol tu idan..
    mmg jejaka melayu lg tampan..ehehhe
    dorang ni dtg blajar ni saje nk buat point keje lain..
    hapuskan je terus pelajar pak itam ni..menyemak aje

    BalasPadam
  18. Untuk makluman kita semua, sebenarnya kesalahan besar patut diletakkan kepada 'gadis2' Melayu Malaysia juga. Sebenarnya 'gadis2' yang suka melayan Mat Hitam (Negro Afrika atau yang setaraf) itu adalah yang telah rosak akhlak dan telah puas melakukan seks bebas menyebabkan 'dosage of sexual activities' mereka menjadi semakin tinggi. Ditambah dengan sikap suka menonton filem lucah menyebabkan mereka yang terpengaruh akan bertukar selera kepada Mat Hitam tersebut demi memenuhi khayalan nafsu seks mereka.
    Mat Hitam tadi apalagi, memang selama ini geram melihat 'gadis2' genit Malaysia yang diidamkan selama ini, bagaikan orang yang mengantuk disorong bantal akan cuba memenuhi apa saja kehendak 'gadis' idaman mereka dengan menggunakan apa saja termasuklah dari segi kelembutan(gentleman) atau pun kekerasan(power lelaki).

    BalasPadam
  19. MAKIN LAMA MAKIN RIMAS DAN GERUN DENGAN KEADAAN DI NEGARA KITA MALAYSIA NI...BANYAK SANGAT KEMASUKAN WARGA ASING - MACAM TAK TERKAWAL DAN TAK BOLEH DIBUAT APA-APA DENGAN TINDAKAN UNDANG2.

    MACAM PELACUR ATAU TONG SAMPAH - SEMUA BOLEH MASUK

    BalasPadam
  20. Agak menghairankan apabila dilihat Malaysia menjadi lambakan warga asing bukan sahaja dari Afrika malah dari negara lain juga. Apakah kerajaan kita terlalu lemah untuk mengatasi masalah ini?. Warga asing yang masuk ke Malaysia sepatutnya membawa masuk ilmu dan mengajar/mengembangkannya tetapi sebaliknya terjadi malah mereka membuat kekayaan serta memberi masalah sosial kepada negara. Saya percaya, jika tidak diatasi, generasi dimasa hadapan akan menghadapi masalah..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.