Sabtu, Disember 25, 2010

Gay Is NOT Ok For Malays

I have watched some video clips presented by Seksualiti Merdeka 

Confessions openly made by some gay people including a Malay guy whose name is Azwan Ismail. 

For Malaysian Chinese and Indians, probably their religions permit them to be gay, as claimed. 

However, Islam doesn't.

Hence, it is a full stop and please take it! For those who don't understand Islam, keep your mouths shut.

9 ulasan:

  1. Betul tu Saudara Mazidul..

    Gay tak sesuai diamalkan di Negara kita Malaysia yang rakyatnya semua mempunyai agama dan terkenal dengan sopan santun dan berbudi Bahasa..

    Agama rasmi negara kita merupakan agama Islam yang 100% menolak hubungan seks luar tabii dan seks sejenis

    BalasPadam
  2. tajuk dia yang tak menahan bila tengok video

    BalasPadam
  3. Bukan tak ok untuk Melayu je...
    Islam pon larang..
    betul ke bangsa Cina dan India kata ok bab GAY dan lesbo ni???kena tunggu komen dr depa ni..

    lembu jantan pon tahu caru pasangannya lembu betina..
    tak mahu dia mengawan dgn lembu jantan...

    lembu yang dikatakan bodoh pon tau memilih pasangan yg betul..

    ini manusia yang ada akal...
    bodoh dari lembu la nampak gayanya...
    kesian mereka2 itu.....

    aduhai dunia akhir zaman..

    dulu2 di barat je...
    puak homoseks ni tuntut hak diiktiraf oleh kerajaan...
    sekarang jadi pula kat Malaysia..

    mujurlah kerajaan kita masih berfikiran waras...
    kalu berfikir spt pemimpin Amerika yg benarkan homoseks dlm askar baru2 ni, abislah..

    semoga kaum2 homoseks ini diberi hidayah utk kembali ke pangkal jalan...

    kalau tidak mahu juga, semoga Allah turunkan bala pada mereka..

    tapi bila bala turun, semua akan kena tak kira yang buat maksiat atau tidak...

    apa perlu buat?
    tentang golongan homoseks laknat ini..
    laporkan kepada pihak berkuasa...

    semoga kerajaan dpt pinda undang2 yang lebih berat pada homoseks laknat ini..

    BalasPadam
  4. Bagi saya sebut sahaja GAY sudah bosan dan jelak apatah lagi dgn perlakuan serta orgnya semoga mereka segara insaf dan bertaubat. New Entry "Jangan Jiplak"

    BalasPadam
  5. Bila sekali merasa enak melakukan, lain kali akan merasa semakin lazat...

    BalasPadam
  6. adus..janganlah Malaysia ini ditimpa bala seperti Negeri Sodom ....

    BalasPadam
  7. bila mazidul dah buka citer bab GAY ni,
    saya teringat tentang mereka2 yang bekerja di media massa,

    saya tgk ramai wartawan media cetak dan elektronik yang gaya macam perempuan,
    siap pakai gincu,
    berambut panjang,
    pakai pakaian wanita,
    mekap bagaikan langsuir,
    bila bercakap lembut mengalahkan wanita...

    tapi wajah mereka nan ayu(konon2 la)dibiarkan berleluasa keluar di majalah dan tv,,
    saya tak mahu sebut nama,,
    mazidul pasti lebih mengenali,,

    bagaimana pula pandangan mazidul tentang mereka2 itu???

    adakah mereka juga pengikut homo atau straight?

    sesekali ada baik juga mazidul bercerita mengenai mereka2 yang berkeja di media masaa,,
    yang mana mulut dan tangan mereka menyampaikan pelbagai info kepada rakyat negara ni,,,
    bagaimana jika ada yang menjadikan mereka sebagai ikutan???
    susah jadinya nanti..

    bukan niat nak menghina mereka yang lembut,,
    tapi wajarkah mereka untuk dibiarkan mengikut naluri,
    buat sesuka hati sepertimana yang dilakukan oleh golongan GAY????

    jika GAY dan lesbo orang biasa kita benci, bantah perbuatan terkutuk mereka,
    bagaimana dgn golongan lembut ini yg byk bekerja dgn media massa???

    sekali lagi, saya tak mahu sebut nama sesiapa..
    kita sama-sama tahu sudah...

    BalasPadam
  8. Robinlabi, tak kisah siapa mereka dan apa kerjaya mereka, jika mengamalkan kehidupan ala gay, samalah.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.