Rabu, Disember 08, 2010

Tepuk! Tepuk! Tepuk! Tepuk Sebelah Tangan Tidak Akan Berbunyi! Waduh!

Isterinya, 60 tahun mati disembelih pembantu rumah di Kampung Lubuk Tapah, Pasir Mas, Kelantan.

Motif? Cemburu.

Suami mangsa berusia 64 tahun dipercayai menjalinkan hubungan sulit dengan pembantu rumah warga INDONESIA berumur 21 tahun terbabit.

Wow! Surprising but true.

Apa pun, bertepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi.

Bagaimana jika suami berusia lebih muda dan keluarga menggajikan pembantu rumah warga sama?

Pasti semakin ramai isteri kerisauan.

14 ulasan:

  1. Umur baru 21 sudah berani sembelih orang?

    Umur 64 pula tidak takut utk bercinta dgn gadis seberang umur 21?

    Tidak tahu lagi apa yang harus dinamakan pelik, apa yang patut dipanggil aneh, di zaman sekarang. Tidak kira di kampung, bandar atau separuh desa!

    Dalam hal ini, hampir setara sahaja BRO. Suami jatuh chenta dgn pembantu rumah Indonesia, dan kes isteri pula jatuh chenta dgn si penjual karpet dari Pakistan or Bangladesh...

    BalasPadam
  2. salah satu padah BIBIK INdo..

    ..suami muda pasti skandal tersembunyi, pandai makan pandai simpan..

    BalasPadam
  3. 21 tahun dah pandai sembelih orang..pembantu rumah indon yang muda-muda nii bukan dtg Malaysia nak bekerja...tapi nak 'kerjakan' rakyat Malaysia...selempet betol!

    BalasPadam
  4. gila zalim. bibik sembelih mesti ada pengalaman menyembelih sebelum ni,..ngeri...kena hukum matila nampaknya.. yang rugi suami si mati/mangsa.

    BalasPadam
  5. Gatal juga suami dia .....dah tau nak main budak 21 tahun .....masih bole lagi ka datuk tu ???? makan tak pandai lap mulut .....

    perempuan tu memang gatal n zalim juga ... tau tahu malu .....sudah la dimain oleh orang tua skg sembelih pula isteri orang..

    BalasPadam
  6. atuk tu nak rasa pucuk muda lak....

    betul tu tepuk sebelah tangan tak berbunyi, awek indon tu apa lagi ambil kesempatanlah...

    BalasPadam
  7. Menyeramkan jer... berani betul si minah indon tuh!

    BalasPadam
  8. tu pasal sampai sekarang tak berani nak ambil maid walaupun saya sudah beranak 3 dan ada sepasang kembar..bukan takut dia bercinta dengan suami, tapi takut dia larikan anak-anak, jual organ ka..apa ka..nauzubillah..

    BalasPadam
  9. sedih la bila baca kes2 mcm ni. bila agaknya melayu nk bersatu? bangsa2 luar dah mula pijak kepala. mungkin hanya peperangan dpt berikan kesedaran. saya rindukan melayu yg dulu. Melayu & Islam berpisah tiada.

    BalasPadam
  10. kes di kelantan tu melibatkan CINA,bukan MELAYU...so,statement tukang besi patut adalah rakyat msia patut bersatu..1 msia..

    jenayah tidak kenal erti bangsa..
    ..rakyat kita da segelintir gak yang naikkan kemarahan org lain,da sebaliknya..

    BalasPadam
  11. huhu....kelmarin, kerana berita yang tersiar di tv pada kali pertamanya tidak mewarwarkan bangsa mangsa tersebut.Maka, sibuklah saya dan keluarga cari2 siapa mangsanya,sempat round kawasan lubok tapah.kot2 org tua mana yang jadi mangsa(kat situ kawasan berhampiran pondok ,so ingat orang pondok mana yang disembelih)..barulah tahu keluarga penjual jam itu yang ditimpa kecelakaan.=((

    Jap,jap, boleh tak tolong keluarkan semua warga Indonesia dari muka bumi Malaysia?Kalau nak 1Malaysia pun, tak payahlah baik hati nak kasi peluang pekerjaan kepada warga Indonesia ye.

    BalasPadam
  12. ahli pemikir politik -> tengs bagi tau hal sebenar

    erma fatiha -> keluarga penjual jam? alamak ..

    BalasPadam
  13. Macam2 sekarang boleh berlaku..apa pulk yang akan datang kita tak tau..seram..

    BalasPadam
  14. abg mazidul..nak mintak g tengok dekat PLAZA PERDANA Kuala Terengganu..sejak 2 menjak ni Hari jumaat, sabtu..kol 12 malam keatas lagi ramai berkunjung..karaoke ader sedia pelayan (GRO) dan aktiviti Clubbing..seksi-seksi semuanya..yeeha..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.