Rabu, Januari 12, 2011

Burung Pandang Sebelah Mata?


Apa pun, untung menjadi burung, dapat mencengkam bahu Fasha Sandha.

Gambar : Kosmo!

32 ulasan:

  1. burung lain yang pandang 2 belah mata...ahahaha

    BalasPadam
  2. BRO... gambar ini yang saya tengok semalam, lebih jelas lagi, sampai bawah skit lagi.

    Ini pic macam dah kena crop jerrrr... hehehehehe

    BalasPadam
  3. Azie, hoi! Sesama perempuan, apa ke benda nak ditengok?

    Huh! Tak cukup cukup!

    BalasPadam
  4. Aku Anak Pahang, banyak, pastinya banyak burung lain berminat.

    Sky, kalau burung bermata laaaa ...

    BalasPadam
  5. bro Dol. tak tau nak komen, sebab kalau sekali aku tak minat, sekali aku dah benci, apa pun pasal minah ani aku benci. gambar dia, cerita dia, drama dia, filem dia, semua aku tak suka. Mencik mencik mencik!

    BalasPadam
  6. Saya pun pandang sebelah mata Fasha pakai bikini sebab dah jemu sangat tengok dia selalu pakai seksi...naik muak. Tapi saya teringin jugak nak tengok dia tak pakai apa2 langsung pun, sebab belum pernah tengok.
    Harap lain kali ada gambar dia macam tu...ha ha ha. Baru tak jemu tengok!
    Orang macam Fasha mungkin...

    BalasPadam
  7. hehehehhehe...astragfirullah...binatang yg xde akal pn boleeyy jeling pd org yg de akal..hakss...

    BalasPadam
  8. aik..bro.. ngan burung pun jeles..hehehehe..

    BalasPadam
  9. Salam bro..saya ada burung ! hahaha!

    BalasPadam
  10. Mmm.. cantik!

    Aku x kenal Fasha in person. Memana pompuan Melayu yg aku kenal ataupun x kenal mostly kutuk Fasha. Adakah sbb lelaki tidak up-to-date dlm bidang hiburan? ..atau adakah sbb lain?

    Logically mmg x de sbb aku nak benci Fasha. Aku x pernah kuar dating ngan dia. Dia x pernah kecewakan aku ~ aku pun dia x kenal..

    Komen aku ttg Fasha.. dia cantik! Sekiranya ada perkara2 negative ttg Fasha. Aku doakan semoga terbuka hati dia utk berubah. Kalau aku kawin.. opps silap.. kawan ngan dia bleh gak aa aku tegur2 memana yg patut..

    Peace..

    BalasPadam
  11. sayangi perhiasan mulut hidung mata telinga sebelum ianya tak boleh gunapakai.



    * bila agaknya nak masuk majalah PLAYBOY..

    BalasPadam
  12. Orang muda tengah popular dan laku sekarang semacam Fasha nak berubah?
    Tiada suami yang boleh tahan punya lebih2 lagi yang bukan bertaraf jutawan, handsome dan ada VIP.
    Sorry lah! Bila dah tua nak mati kot baru dia sedar diri & berubah - jadi baik atau pakai tudung!....ha ha ha

    BalasPadam
  13. oh..suka kenyataan mziskandar...i pun kenal fasha sanda tp fasha sanda confirm tak kenal i..klu jadi kawan leh tegur yg mana salah...

    BalasPadam
  14. ada satu 'cerita' ttg orang...seorang yang melihat, kemudian membenci, seorang yang melihat kemudian 'suka'...dan seorang yang melihat kemudian mendoakannya...

    dari hadith lebih kurang bermaksud
    “Tolonglah saudaramu, baik ia orang yang zalim, mahupun yang dizalimi. Seorang sahabat bertanya, wahai Rasulullah, kami tahu untuk menolong orang yang dizalimi, tetapi bagaimana untuk kami menolong orang yang zalim? Nabi menjawab: Kamu tegahlah ia daripada melakukan kezaliman.”

    Hadith ne dalam maksud tersirat menganjurkan kita berfikir..cara berfikir yang bijaksana..

    em...fikirlah saudaraku dari mengeji !...

    BalasPadam
  15. Apapun, ia bukan burung sebarang burung tul tak bro? Baguslah. Untung burung. Kesian burung burung lain.

    BalasPadam
  16. Burung tu dah berak atas bahu dia... Ngeee...

    BalasPadam
  17. Salam En. Mazidul,

    Burung tu pandang sebelah mata sebab dah "cemuih" dah tengok....he!...he! dah selalu sangat...kata burung tu...:-)

    BalasPadam
  18. ada orang cakap makanan kalau tak ditutup akan cepat basi coz dihurung lalat...betul eh? ^.^

    BalasPadam
  19. sapa punya 'burung' yang pi letak ateh bahu fasha tu..pi la letak kat tempat yang betul..
    fasha mesti suka pegang 'burung' itu

    BalasPadam
  20. Salam . teringin nak buat entri mengenainya sambil selitkan video pernyataan Fasha mengenai isu ini.

    BalasPadam
  21. setakat burung helang apa kelass ....
    letak aaa burung gagak yang hitam legam tuh ..... (jgn pk bkn bknnnn .....)

    minah nih ... dia tara sedar .. .usia semakin meningkat ... bukan semakin muda .....

    BalasPadam
  22. """..apasal manusia hari ini beri biji jagung lain warnanya??biasa kuning...ni tak..dah laa sikit..susah nak patuk pulak..ish ish..tak patut.."


    (lawak malam minggu)

    BalasPadam
  23. Burung takde mata pun memandang jugak. Haha

    BalasPadam
  24. Banyak2 burung, tuah helang siapa tahu..dapat hinggap menghidu keharuman, merasa kelembutan dan sentuh body fasha..Fasha mmg cantik dan manis, sebagai pelakun adalah rugi kalau kecantikkan dunia dia tidak kejar dan nikmati sungguh-sungguh.
    Body cantik, muka cantik apa2 jenis pakaian yang pakai sudah pasti cantik
    Biarlah Fasha dgn dunianya, asal hatinya ikhlas,suci dan baik, maka insya Allah suatu hari nanti Allah akan buka hatinya untuk tutup seluruh badan..lihatlah nanti

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.