Sabtu, Januari 08, 2011

Bila Lelaki Menjadi Rebutan

Perempuan seringkali menjadi rebutan lelaki.

Justeru ramai perempuan berasa amat bangga.

"Engkau tahu? Salim dengan Shahnun sekarang gila berebutkan aku. Bila Salim bagi 10 kuntum bunga ros, Shahnun pula mesti terhegeh-hegeh akan belikan 20 kuntum, siap melutut lagi masa bagi kat aku"

Tetapi entah mengapa hari ini, lelaki juga menjadi rebutan. Perempuan  berusia 20 an sanggup menetak  madunya, berusia 50 tahun serta anak kerana LELAKI.

Kisahnya diceritakan akhbar Kosmo!

Ganas perempuan sekarang, sikap cemburu menghancurkan mereka.

Ya! Cemburu.

14 ulasan:

  1. cemburu bahaya bila di rasuk syaitan.. seram!

    BalasPadam
  2. manusia x sedar diuntung....
    haih...dunia..

    BalasPadam
  3. Ya... kadang2 tak faham, kenapa lah ada juga yang rajin nak bergaduh bertetak pasal lelaki. Macam dah takda jantan lain.

    Secara peribadi, saya malu kalu bergaduh (berbalah pun saya tak kuasa) kerana berebut jantan!

    BalasPadam
  4. bhaya tul skarang ni..xleh kira spa dah..suma dah jdi skizo ke??

    BalasPadam
  5. bila sudah hilang rasa kehambaan dan rasa berTuhan....Nauzubillah..

    BalasPadam
  6. Kenapa dia tak tetak LAKI dia sekali, ya?? ;-)

    BalasPadam
  7. Kalau takut cemburu kenapa masih nak kan laki orang. Dah lah dia tu bini no. 2 tak sedar diri pulak... Orang dah bagi tumpang tu bukannya nak terima kasih.

    Yang si laki pun punyalah lawak. bukan nak ditolongnya si bini tua, dia lari dgn bini muda? Ceh... pandai kawin 2 jer tapi tak tau nak handle. Laki yg gagah perkasa dan bijak pandailah katakan...

    BalasPadam
  8. Perempuan sekarang banyak yang ganas2..tu yang ada tetak menetak tu..rebut jantan..heh!

    BalasPadam
  9. setuju dgn kakcik...patutnya dia tetak laki dia punya anu...hahaha *gelak ganas*

    BalasPadam
  10. itu bukan cinta. itu dendam.. cinta mestilah menggembirakan dan membahagiakan pasangan, bukan jadi tamak, dan mudah dirasuk syaitan..aiiii seram.

    BalasPadam
  11. dan lakinya boleh kata, takper, ini hal keluarga, kami akan selesaikan dalam keluarga aje... hangguk dia.. dah sampai ditetak, masih ada hati nak menangkan bini muda dia...bini tua, lu pikirlah sendiri...

    BalasPadam
  12. Ganas nyer madu dia... Dah bagi kongsi suami pun tak bersyukur...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.