Khamis, Januari 13, 2011

Seronok Sangatkah Memakai Coli? Ya! COLI

Pelik saya membaca berita dipaparkan satu daripada akhbar tempatan hari ini.

Seronok sangatkah memakai coli?

Soalan itu saya tujukan kepada lelaki, bukan perempuan. Sebelum ini pernah dilaporkan kes lelaki pervert gemar mencuri dan memakai seluar dalam perempuan tetapi bukan coli.

Dalam hal ini ketepikan kelompok pondan kerana majoriti mereka berbuah dada jadi terpaksa memakai coli untuk kelihatan seperti perempuan anggun.

... tetapi kali ini kes berbeza dan lelaki itu ditemui mati akibat terjatuh bangunan.

Nah! Anda baca lah sendiri!

30 ulasan:

  1. Coli kuning dan seluar dalam merah! Tak sanggup makcik! ;-)

    BalasPadam
  2. Uishhhhh.... macam takda keja lain nak buat.

    Sasau ke aper?

    BalasPadam
  3. manusia rusak jiwa camni laa...
    da kluar dr hukum alam...
    da menyimpang dr tabii manusia...

    BalasPadam
  4. Salam Mazidul, mmg penuh misteri... apahal dia nak mencuri atau apa? dgn coli itu. Manusia mmg pelik. Kalau berkenan pun gi aje beli kaler apa.. besor kecik semua ada :)
    New Entry "Hidup ini penuh dengan dugaan."

    BalasPadam
  5. sungguh sadis mati time pakai coli bukan time memegang senjata...

    BalasPadam
  6. best ke tak best, yang paling penting trylah pakai dulu. belum cuba belu tau.hahaha

    BalasPadam
  7. mcm2.. kalau llki pakai seluar dalam perempuan boleh paham sebab dia suka material yang lebih lembut untuk keselesaan.

    BalasPadam
  8. Hei...macam-macam....Bro kalau nak tau seronok ke tak, kena cuba dulu, baru tahu....hehehehhe....hanya berseloroh..jangan dicuba pulak...

    BalasPadam
  9. err, perihal pervs tu mmg tak boleh nak kata apalah. diorang ni punya imaginasi melampau tinggi.

    BalasPadam
  10. coli sapa la dia amik...kuning lak tu...saiko...tgok badan gagah perkasa...

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum en. mazidul ;)
    Apa niatnye nak masuk rumah org dgn pakai camtu n siap bawa tasbih..Wallahualam..
    siap ada kunci pendua lagi..bahaya ni..adoii..macam2 la..

    BalasPadam
  12. tapi ada maknyah yang tak suka pakai coli..mereka mengatakan bahawa mereka berjiwa perempuan..tapi, kadang-kadang lebih 'tak malu' daripda perempuan..

    tapi insiden ni adalah lebih memalukan..lelaki, tetapi pakai coli.. yarkk!!

    BalasPadam
  13. Auwwww!

    Yang lain jangan buat macam tu tau...

    BalasPadam
  14. mak aih....
    sekadar rumusan saya;

    panjat balkoni nak masuk rumah org..
    terkejut lalu terjatuh bila nampak penghuni..

    kematian yang memalukan. harimau mati tinggalkan belang, lelaki mati meninggalkan coli dan "bayang2"

    BalasPadam
  15. ini kes mengamalkan ajaran sesat superman la nie

    BalasPadam
  16. Barangkali cuba nak menyamar kot...untuk mencuri,dia kan ada rekod jenayah lampau....eemmm mati macam tu jer....

    Bro,terimakasih sudi ke blog picisan saya dan pautkan ke blog bro...rasa semangat nak menulis...

    BalasPadam
  17. haihhhh sungguh pelik...apa kejadahnya nk masuk rumah orang dengan pakai coli..ada masalah disorder kot....

    BalasPadam
  18. Fungsi coli tu adalah untuk menyisipkan sesuatu... kot... Nge heee

    BalasPadam
  19. tak terjangkau akal saya kenapa dia pakai macam tu. apa pun doa kan tuahn ampunkan dosa2 dia.

    BalasPadam
  20. Dulu tahun 80an masa umor 20an aku ada 2 - 3 orang kawan yang gian teramat sangat dengan gadis2/awek.

    Pantang jumpa awek, bertukar jadi peramah dibuat2 - nak ngorat saje.

    Lagi satu perangai, mereka suka curi seluar dalam dan coli anak2 dara yang dijemur diampaian.Begitu cekap mereka bertindak, sekelip mata dah dapat pakaian2 dalam tu.

    Diorang kata apa - "saja2 suka lepas geram bila tengok, sambil hidu bau, kami pun berangan2"...

    Lepas tu diorang pergi tandas - lakukan 'masturbate'. Pelik betul la...Sakit jiwa agaknya diorang tu!

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.