Isnin, Oktober 05, 2009

'Pukulan' Di Dubur

Usaha mencari dan menyelamat ribuan mangsa gempa bumi di Padang, Indonesia diberhentikan.

Di Jakarta Utara, lain ceritanya. Menurut Vivanews, lelaki berusia 30 tahun di temui mati di Motel Cipondok, Kencana Indah, 3 Oktober lalu. Menurut polis, mangsa mati akibat pendarahan teruk di bahagian mata dan hidung. Hasil bedah siasat, kesan luka juga ditemui di dubur mangsa.

Mangsa dilaporkan memasuki bilik di motel terbabit pada jam 11 malam bersama teman lelakinya dan memaklumkan kakitangan motel dua lagi teman lelaki lainnya akan menyusul. Menjelang subuh 3 lelaki terbabit dilapor meninggalkan motel itu menggunakan teksi.

Mangsa ‘dipukul’ di mata, hidung dan dubur. Pelik juga ‘pukulan’ penjenayah warga Indonesia itu, pukul di beberapa tempat sampai mati. Polis menganggap kes ini misteri dan mangsa ‘memiliki prilaku sek menyimpang’.

16 ulasan:

  1. oooh tidak,

    jauhi dari negara Malaysia.

    risau kampung2 akan teranggkat risau bandar2 terus tenggelam.

    kalau nak datang bala sekejap saja..

    ribut, banjir,taufan dan puting beliung.

    BalasPadam
  2. Err...boleh ke kalau kita gelak pasal berita ni??? Mesti teruk 'dibantai' malam tu...huhu

    BalasPadam
  3. Hehe..critanya mnarik,mndedahkan betapa jumudnya mat-mat indon ni.

    Pak Tua ingatkan diorang ni hebat sgt...ilmu kebal macam2,tetak x lut..cucuk pun x tembus..rupanya ada gak 'cucuk' yg tembus! hehehe...siap 'luka' lagi ea...ish2,dasar BINATANG!!

    BalasPadam
  4. apa laa salah mangsa sampai dubur pun di godam? isk isk isk...

    BalasPadam
  5. Amboi Bro Mazidul main kasar nampak...cerita macam tu mana boleh cerita kat Malaysia...sensor.

    Nanti ada orang terasa. :)

    www.anak2merdeka.blogspot.com

    BalasPadam
  6. AnakMerdeka, saya main kasar? Eh! Tidak langsung. Ini kisah benar, dilaporkan akhbar Indonesia. Dia orang ok, menerima kenyataan dengan baik tanpa terasa, agaknyalah. Tetapi andai dia orang marah sekalipun, biarlah.

    Macam mana boleh luka di dubur ya? Ish! Saya kekadang keliru, pukul guna kaki ke?

    BalasPadam
  7. Hah.. Tatkala negara mereka sedang berdukacita tentang bencana yang menimpa, Masih sempat lagi sesetengah dari mereka bermain 'pukul-pukul'. Teruknya..

    BalasPadam
  8. Mungkin di sebabkan perkara sebiginilah ALLAH menurunkan 'bala' kepada negara mereka. Minta jauh daripada masyarakat kita.

    BalasPadam
  9. Isu di negara kita adalah kisah sebat yang melibatkan Kartika. (tapi tak tahulah di sebat kat mana) Tapi, di Indon lagi ganas rupanya.. Haha. Diaorang boleh main 'pukul' kat dubur sampai mati mangsa. Huuu..

    BalasPadam
  10. Salam kat semua
    Gila ganeh..
    "Macam mana boleh luka di dubur ya? Ish! Saya kekadang keliru, pukul guna kaki ke?-"-jawapan yang saya agak..dia salut ehem2 dengan buku lima kut..huhuhuhu..make sense tak? hahahahaha

    BalasPadam
  11. Bilamana kita menganggap gempa bumi itu hanyalah fenomena semula jadi mukabumi maka kita tak pernah takut terusan melakukan dosa.

    Kes prilaku seks menyimpang, telah banyak kita perkatakan, agar ianya harus dihapuskan. Namun ada segelintir kita terusan melakukannya, sampai bila?.

    Jika bala yang diturunkan pun tidak menakutkan kita, kita terusan hidup dalam kemungkaran; maka tunggulah kemusnahannya.

    Seperi ramai yang meramalkan kiamat akan berlaku tahun 2012 sekitar 12.12.2012; ramai yang berkata. Mana ada Tuhan menyatakan tarikh sebenar kiamat.

    Isunya bukan tentang tarikh tetapi sedarlah kita; mati itu juga adalah kiamat bagi setiap individu. Mana ada orang mati kembali ke dunia. Bukankah setiap manusia yang mati itu akan ketemu dengan alam akhirat setelah terlepas siksaan kubur atau Alam Barzah.

    Biarpun alam akhirat itu tidak sama dengan hari kiamat; namun sedarlah di alam akhirat itu nanti akan lebih teruk dari hari kiamat bagi kita yang tak sebanyak mana amal, tak sekuat mana imannya.

    Senang-senang membunuh manusia; apakah akan terselamat dari balasan Alllah SWT.

    BalasPadam
  12. Bro, itu kena tanya pakar...:)


    www.anak2merdeka.blogspot.com

    BalasPadam
  13. Salam...
    hahahha...sengal tol.apada..menakutkan sungguh org2 Indon ni...

    BalasPadam
  14. "Macam mana boleh luka di dubur ya? Ish! Saya kekadang keliru, pukul guna kaki ke?-"-

    hehehhe..btol jgak kate AM.kena tye pada yang pakar.mereka mesti arif knp jadi lagu tu...

    BalasPadam
  15. W@n!eZ@,

    yang pasti bukan kena sebatan rotan, kerana kalau rotan ianya akan terlebih dahulu kena di punggung..:)


    www.anak2merdeka.blogspot.com

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.