Ahad, Januari 02, 2011

Apakah Kelebihan Lelaki Bangladesh?

Apakah kelebihan lelaki Bangladesh?

... sehinggakan wanita tempatan ditemui dalam tempoh beberapa jam pada malam menyambut tahun baru lalu mampu ditidurinya?

Teliti laporan akhbar Harian Metro.

Saya pernah cuba untuk ke Bangladesh namun nama disenarai hitamkan kedutaan negara terbabit. Barangkali mereka takut saya mendedahkan keseriusan kegiatan pelacuran di Bangladesh.

Sebelum ini di ibu negara Bangladesh, Dhakka, beberapa kawasan menempatkan ribuan pelacur tinggal di kelompok rumah setinggan. Majoriti mereka dilaporkan berasal dari daerah terpencil dan mula bergiat sebagai pelacur pada usia remaja.

Akibat kemiskinan melampau remaja terbabit dijual keluarga kepada sindiket dan dibebaskan ketika berusia 25 tahun. Kebanyakkan dikatakan kembali melacur kerana tidak mempunyai kemahiran lain.

Lebih menarik, peniaga lelaki di sekeliling penempatan pelacur mendapat layanan percuma kerana berstatus teman lelaki. Pada masa sama lelaki terbabit tidak perlu menggunakan kondom ketika melakukan hubungan seks kerana dianggap 'selamat'.

Melalui pengamatan, warga Bangladesh bekerja di Malaysia jarang terbabit dalam kejadian jenayah. Mereka lebih cenderung dikaitkan dengan sikap gemar 'mengacau' dan mengadakan hubungan dengan wanita Indonesia dan tempatan.

Pernah dilaporkan kes di Selangor, 2 wanita tempatan 'melayan' 19 lelaki Bangladesh, pekerja ladang.

"Isteri dia orang ramai tinggal di negara asal, mereka memendam nafsu. Jadi sebaik tersentuh, dah 'selesai' sebab itu 2 boleh 'melayan' 19 orang," ujar kenalan.

Ooooo ... tidaklah hebat sangat!

Ada juga antara mereka berkerja menjual ais krim seperti saya rakamkan di hadapan Sekolah Menengah Damansara Utama ini.


Dia tidak memiliki permit kerja sah tetapi kehadirannya diterima masyarakat tanpa sebarang komplen.

... asalkan menjual ais krim bukan 'ais krim' kepada wanita tempatan.

11 ulasan:

  1. selamat tahun baru sdr MAS,

    mungkin faktor kelembutan tuturkata serta pandai menabur janji menyebabkan mudah mencairkan hati wanita yang kesepian

    BalasPadam
  2. Mak aihhh.... Nama En. Mazidul sampai disenaraihitamkan oleh kedutaan Bangladesh? Encik seorang yang ditakuti di sana.

    BalasPadam
  3. Salam Mazidul, mungkin ini jugak yang dimaksudkan cinta itu buta ianya tak mengenal sesiapa :New Entry "Alahai Entri "

    BalasPadam
  4. sape yg kita nak salahkan ? tokei aiskrim ? penguasa tempatan ? JTK ? atau mamat bangla yg cuba mencari rezeki halal tu ?

    BalasPadam
  5. Tak pernah lagi terdetik hati or mulut I nak puji Bangladesh...! sori la

    BalasPadam
  6. Ayat manis bro...
    Vic ada pekerja Myanmar dengan Bangla dekat kilang..
    Tapi Bangla cukup pandai ambik hati... kadang2 kita nak marah pun tak jadi marah... tk mcm pekerja Myanmar.
    Tapi InsyaAllah takde la sampai nak ada affair plak ngan dowang. Sendiri mau ingat la...

    BalasPadam
  7. perasan tak "bau" diorang ni semacam. katanya mandi tak pernah pakai sabun. jadi kalau wanita tempatan terjatuh hati tu mungkin pada yang dah "wangi"

    BalasPadam
  8. Pekerja2 Bangladesh ni kalau pasal perempuan /seks haram memang ganas, walaupun 95% mereka beragama Islam. Kebanyakan yang datang Malaysia sudah pun beristeri yang ditinggalkan di negara mereka, itu pasallah gila menggatal mrk semacam!
    Mereka amat hebat pasal mengorat perempuan kita, sampai isteri orang pun kalau boleh diorang kebas.
    Cuma diorang tidaklah zalim sangat, seperti orang2 Indonesia sampai masuk pecah rumah orang semata2 nak merogol perempuan2 jika tak dapat kebas(rompak) duit mangsa.

    BalasPadam
  9. Salam,
    Saya baru balik dari Dhaka (masih batuk, selsema & demam). di sini 24juta penduduk duduki Daka, macam 1 malaysia ditempatkan dalam KL. Jumlah penduduk Bangladesh seluruhnya lebih kurang 150 juta.
    Berbanding Jakarta, suasana di sini lebih sadis. Sangat sesak dengan manusia, habuk, macet dengan infrastruktur ala 70-an. Kalaupun ada kawasan yang bagus infrastrukturnya, cara hidup mereka buatkan semua tu tak ada makna. kat kolam air pancutpun depa boleh basuh kuali...bayangkanlah yang lain.

    Namun, bagi golongan kaya, mereka memang sangat kaya (macam Indonesia jua, jurang ekonomi sangat tinggi). Pakaian merelip2 mcm dlm filem hindi hanya untuk pergi mall...

    Serba sedikit catatan pengalaman dr sana yang akan saya tulis dalam blog bila masa terluang sikit nanti. InsyaAllah.

    BalasPadam
  10. Patut abang Mazidul buat pendedahan yang sama di beberapa kolej terkemuka di Kuala Lumpur. Ada yang mengandungkan anak negro, keluarlah anak taik cicak: hitam putih.

    BalasPadam
  11. gua kerja di kelilingi oleh pekerja bangla dan indon iaitu bidang construction,budak2 bangla bagi tau perempuan melayu paling senang nak tackle.katanya perempuan melayu kalau nak buat seks dengan leleki melayu dia orang malu segan,tapi dgn bangsa asing ok jer.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.